dijous, 21 de febrer del 2013

Ja és aquí el Teler de Música!

Desvetllo la incògnita del darrer article.... Des de fa temps estic col·laborant en un projecte de la Fundació l'Arc Música, que finalment veu la llum: El Teler de Música.

El Teler de Música és un projecte d'emprenedoria social que té com a finalitat última impulsar i garantir la sostenibilitat de projectes de música per a la inclusió social: un centre de recursos musicals i de reflexió compartida online, adreçat a professionals de l'educació que utilitzen la música com a recurs pedagògic.


El Teler neix amb una voluntat molt clara: buscar vies de finançament alternatives al finançament públic per garantir la sostenibilitat de Xamfrà, Centre de Música i Escena del Raval, en funcionament des de l'any 2005 (un dels projectes de la Fundació Arc, juntament amb la gestió de l'Escola de Música Municipal de Can Ponsic, a Barcelona). L'Ester Bonal, amb qui ja vaig tenir el plaer de treballar fa anys, juntament amb la meva germana, en la publicació del Diversita't, dirigeix Xamfrà i és qui hi ha darrere de la idea. Ens vam trobar fa uns mesos, em va explicar el projecte i, per descomptat, m'hi vaig apuntar de seguida: treballar amb l'Ester sempre és enriquidor.

Per fer realitat el projecte, hem comptat amb un equip de luxe: l'Ester Bonal, la Mireia Besora, l'Albada Blay  (autèntiques mestres en pedagogia musical) i la Nora Solé (que ha complementat la mirada artística amb l'art de fer números), a més de jo mateixa i una bona colla de col·laboradors i col·laboradores (persones vinculades a Xamfrà i a la Fundació l'Arc Música, professionals de la música i l'educació musical...). Una experiència de treball realment enriquidora: des del coneixement, l'experiència i el voluntariat.

Finalitza la primera part de disseny del projecte i comença l'aventura de fer realitat un somni, en el que assumeixo (amb molta il·lusió!)  la responsabilitat de coordinadora del Teler de Música. Per això, vull demanar-vos la vostra col·laboració: entrant-hi, fent-vos-en subscriptors o subscriptores i, sobretot, ajudant-nos a fer-ne difusió.


Marta Casas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada